Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Βάσος Λυσσαρίδης . Μούπαν. Είπα.

Μούπαν
Μούπαν: Γιατί διδάσκεις αντίσταση Κάποιοι θα σκοτωθούν
Είπα: Μόνο έτσι κάποιοι θα Ζήσουν
Μούπαν: Μιλάς για σκλαβωμένα
Χώματα Τα χώματα δεν νοιώθουν
Είπα: Αυτός που δεν νοιώθει είσαι συ
Μούπαν: Γιατί πονάς για τη Χειμάρρα.
Την έχεις δει για μια μονάχα ώρα
Είπα: Γιατί την έχω δει
Μούπαν: Γιατί ζητάτε από τον
Πενταδάκτυλο τους ξένους ν΄αποδιώξει
Είπα: Εγώ δεν το ζητώ.
Εγώ χαράσσω ρότα για τον Άγιο Ιλαρίωνα
Μούπαν: Οι γενίτσαροι γίνανε
οι πιο φανατικοί Σουλτανοτουρκοφάγοι
Είπα: Εγώ έχω ήδη μεγαλώσει
Μούπαν: Σαν πας στην Σμύρνη
δεν θάβρεις ούτε έντομο Ελληνικό
Είπα: Πάρε την εκατοντάχρονη
Σμυρνιά και πες της το
Μού είπαν: Να διδαχθείς από την ιστορία επιβιώνουν
όσοι πειθαρχούν στους παγκόσμιους άρχοντες
Είπα: Επιλέγω την απειθαρχία.
Μούπαν: Γιατί επιμένεις. Σε δυο γενιές θάχεις
ξεχάσει την τωρινή καταγωγή σου
Είπα: Δεν ζω στον αυριανό τον χρόνο. Τώρα ζω.

Και να το θυμάστε πάντα. 
Θα το επαναλαμβάνω ωσότου γίνει βίωμα.
Αν εθελούσια δεν γονατίσεις 
ούτε νεκρό δεν μπορούν να σε γονατίσουν.

Βάσος Λυσσαριδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: